Medewerker gegevensbeheer registraties

De gemeenten Pekela en Veendam werken samen. De ambtelijke organisaties van de twee gemeenten zijn gefuseerd en vormen de werkorganisatie De Kompanjie. De Kompanjie ondersteunt de twee gemeentebesturen op professionele wijze bij de uitoefening van alle gemeentelijke taken. In dat kader verleent De Kompanjie diensten aan ruim 40.000 inwoners. Het Dagelijks Bestuur van De Kompanjie roept kandidaten op om te solliciteren op de functie van:

Medewerker gegevensbeheer registraties

Je werkomgeving

Je komt te werken binnen de eenheid Dienstverlening, in het team Gegevensbeheer. Het team Gegevensbeheer, waartoe het cluster registraties behoort, is verantwoordelijk voor het beheer en de uitvoering van de diverse basisregistraties. Je komt te werken binnen het cluster registraties. Dit cluster is naast het beheer en de uitvoering van de diverse registraties ook verantwoordelijk voor het verzamelen, bijhouden en leveren van administratieve- en GEO-gegevens die organisatiebreed gebruikt worden.

Voor je taken als medewerker binnen het team werk je onder directe aansturing van de Teamleider Gegevensbeheer. Het team Gegevensbeheer is belast met het beheer en uitvoering van de diverse basisregistraties. De volgende registraties vallen onder het team: BRP, BAG, BGT, BRK, NHR en ook de begraafplaatsen- en de WOZ/belastingen-administratie. Voor de ondersteuning van de basisregistraties wordt gebruik gemaakt van diverse applicaties. Binnen het team gegevensbeheer wordt je mede verantwoordelijk voor het onderhoud en gebruik van deze applicaties alsmede de kwaliteit van de gegevens en het beheer hiervan.

Jouw baan

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Ondersteuning bieden aan de functioneel beheerders.
  • Gebruikers ondersteunen bij gebruik van applicaties.
  • Toekennen van autorisaties aan gebruikers.
  • Communiceren over (verstoringen, onderhoud) applicaties aan gebruikers.
  • Opstellen en onderhouden van duidelijke handleidingen en werkbeschrijvingen van informatiesystemen en het gebruik hiervan voor medewerkers toegankelijk maken.
  • Vragen van medewerkers beantwoorden met betrekking tot informatiesystemen, meervoudige meldingen signaleren en waar mogelijk in samenwerking met externe leveranciers oplossen.
  • Ondersteunen bij het verzorgen van gegevensbeheer in het algemeen en de kwaliteitsbewaking van deze gegevens.
  • Het uitvoeren van bestandscontroles en het waarborgen van de kwaliteit.
  • Het zoeken van de verbinding met je collega’s binnen de eenheid Dienstverlening.

Wat breng jij mee?

We zijn op zoek naar een kandidaat met MBO+ werk- en denkniveau bijvoorbeeld in de richting van ICT, Informatica of Bedrijfskunde. Je hebt ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking en bent bereid en aanvullende opleidingen/cursussen te volgen. Verder ben je vaardig in het te woord staan van interne- en externe partijen(communicatief- en klantvaardig), waarbij gemakkelijk verbinding gezocht wordt met collega’s die verantwoordelijk zijn voor de verschillende registraties (goed samenwerken). Maar ook zelfstandig kunnen werken, analytisch vermogen en flexibiliteit zijn van belang in deze functie.

Ons aanbod

Het betreft een structurele functie die openstaat per 01 januari 2018. Het salaris bedraagt maximaal € 3.376,- bruto per maand (functieschaal 8, aanloopschaal 7) bij een volledige werkweek van 36 uur. De inschaling is afhankelijk van wat je aan opleiding en werkervaring meebrengt en eventueel maken wij samen met jou een ontwikkelplan. Verder kennen wij een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 16,8% bovenop je bruto salaris. De medewerkers van De Kompanjie hebben de status van ambtenaar en vallen onder de CAR-UWO en het ABP.

Meer weten?

Informatie over De Kompanjie is te vinden op: www.dekompanjie.nl. Aanvullende informatie over de functie kun je inwinnen bij de Teamleider Gegevensbeheer, Angelique van der Heide, telefoon 0598-652222.

Word jij onze nieuwe collega?

Via de link https://loket.dekompanjie.nl/eFormulieren/Sollicitatie kun je tot en met 28 januari 2018 solliciteren en jouw CV en motivatie uploaden.

Procedure

Voor deze functie wordt gelijktijdig intern en extern geworven. De (eerste) selectiegesprekken vinden plaats op 05 februari 2018. Het verkrijgen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor het verkrijgen van een aanstelling.