Medewerker Basisregistratie Personen

De gemeenten Pekela en Veendam werken samen. De ambtelijke organisaties van de twee gemeenten zijn gefuseerd en vormen de werkorganisatie De Kompanjie. De Kompanjie ondersteunt de twee gemeentebesturen op professionele wijze bij de uitoefening van alle gemeentelijke taken. In dat kader verleent De Kompanjie diensten aan ruim 40.000 inwoners.

Het Dagelijks Bestuur van De Kompanjie roept kandidaten op om te reageren op de functie van:

Medewerker Basisregistratie Personen m/v
(32 - 36 uur per week)

Je werkomgeving

Je komt te werken binnen de eenheid Dienstverlening, in het team Klant Contact Centrum (KCC). De eenheid Dienstverlening bestaat naast het team KCC uit de teams Gegevensbeheer, Informatiebeheer en Vergunning en Handhaving.
Voor je taken als medewerker binnen het team werk je onder directe aansturing van de Teamleider KCC. Het team KCC is belast met de uitvoering van alle werkzaamheden die voortvloeien uit de klantcontacten vanuit balie en website.

De baan

Jouw werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:

  • het aannemen en verwerken van buitenlandse aktes en reisdocumenten;
  • het opmaken van geboorte-, erkenning-, ondertrouw- en huwelijksakte;
  • het aanleggen, actualiseren en corrigeren van PL-en en het waarborgen van de kwaliteit ervan;
  • het herkennen/opsporen van fouten op PL-en;
  • beoordeling van briefadressen;
  • afhandelen van complexe mutaties en correcties;
  • dienen als vraagbaak voor je collega’s op het KCC;
  • aanvraag naturalisatieverzoeken;
  • klantbediening aan de balie.

Wat breng jij mee?

We zijn op zoek naar een kandidaat met minimaal MBO+ niveau, bij voorkeur gerelateerd aan het taakgebied Burgerzaken en je bent bereid om een opleiding/cursus van het vakgebied Burgerzaken te volgen.
Je bent communicatief- en klantvaardig en er wordt gemakkelijk verbinding gezocht met collega’s die verantwoordelijk zijn voor de verschillende registraties (goed samenwerken). Maar ook zelfstandig kunnen werken, analytisch vermogen en flexibiliteit zijn van belang in deze functie.

We vragen je actief mee te denken over de beste oplossingen voor een goede dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en organisaties. Naast een goede dienstverlening focust De Kompanjie op kwaliteit en kostenbesparing ten aanzien van de te leveren producten en diensten voor de gemeenten Pekela en Veendam. Binnen De Kompanjie werken we vanuit de volgende kernwaarden: dienstbaar en klantgericht, politiek sensitief, resultaatgericht, samenwerkend en collegiaal, flexibel, kostenbewust.

Ons aanbod

Het betreft een structurele functie. Het salaris voor deze functie bedraagt maximaal € 3376 bruto per maand (functieschaal 8) bij een volledige werkweek van 36 uur (peil 1-1-2018).
De inschaling is afhankelijk van opleiding en werkervaring. Een aanloopschaal gecombineerd met een ontwikkelplan kan deel uitmaken van de aanstelling.

Wij kennen een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget van 16,8% bovenop het bruto salaris. Medewerkers van De Kompanjie hebben de status van ambtenaar en vallen onder de CARUWO en het ABP.

Meer weten?

Informatie over De Kompanjie is te vinden op: www.dekompanjie.nl.
Aanvullende informatie over de functie kun je inwinnen bij de tijdelijke Teamleider KCC , mevr. Angelique van der Heide, telefoon 0598-652222.

Word jij onze nieuwe collega?

Via deze button kun je tot en met 25 maart 2018 solliciteren en jouw CV en motivatie uploaden:

Solliciteren

Procedure

Deze vacature wordt in- en extern gelijktijdig opengesteld. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.
De eerste selectiegesprekken vinden plaats op woensdag 04 april 2018.
Het verkrijgen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor het verkrijgen van een aanstelling.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld