Projectmedewerker zorgadministratie - Optimaal Leven

Binnen het project Optimaal Leven is een vacature ontstaan voor: Projectmedewerker zorgadministratie (v/m)

Wat ga je doen?
Als projectmedewerker zorgadministratie maak je onderdeel uit van het projectteam Optimaal Leven. Samen met de projectleiders en de teams in de regio’s bouw je aan het nieuw in te richten zorgproces van dit innovatieve samenwerkingsverband tussen Cosis, VNN en GGZ Drenthe. Jij zet jouw bovengemiddelde kennis van zorgadministratie en verschillende financieringsstromen (zoals ZVW en WMO) in om onder het zorgproces een gedegen administratie te kunnen voeren. Je volgt ontwikkelingen in wet- en regelgeving en weet dit als geen ander te vertalen naar het administratieve proces. Je bent daarmee een belangrijke schakel in de keten van het zorg administratieve proces, wat ertoe leidt dat alle geleverde zorg gefinancierd wordt.

Wat verwachten wij van jou?

•Je beschikt over een MBO+/HBO  werk- en denkniveau.
•Je hebt bovengemiddeld kennis van financieringsstromen binnen de zorg.
•Je begrijpt de samenhang tussen zorgadministratie en bedrijfsvoering en je stuurt samen met de Programmamanager op de ontwikkeling van het zorgproces voor het hele Optimaal Leven programma.
•Samen met de Projectleiders stuur je op voortgang en kwaliteit van de zorgadministratie op lokaal niveau.
•Je kan en durft je te bewegen in het dynamische krachtenveld van een samenwerking tussen 3 organisaties die in ontwikkeling is.
•Je staat stevig in je schoenen en bent in staat feedback te geven en te ontvangen.
•Je kent je eigen kennisgrens en weet op het juiste moment het projectteam te betrekken bij vraagstukken en hierin gezamenlijk op te trekken richting de 3 organisaties.
•Je ontwikkelt jezelf en de mensen om je heen. Je ziet wat daarvoor nodig is en vult een actieve rol in het delen en vergroten van kennis en kunde.
•Je neemt de lokale secretariële ondersteuning goed mee in de ontwikkelingen en laat je tevens door hen informeren over lokale agendapunten.
•Je bent in bezit van een rijbewijs en zult regelmatig op verschillende locaties aanwezig zijn.

Aantal uren per week
Het betreft een functie van 24 uur per week.

Wat bieden wij?
Wij bieden je een uitdagende functie, waarin ruimte is om te pionieren, jezelf te ontwikkelen en mee te bouwen aan een geheel nieuwe vorm van cliëntenzorg. De functie kent een omvang van minimaal 24 uur en wordt eerst voor de duur van 1 jaar gesteld. Daarna wordt op basis van de status van het project gekeken naar de vorm en inhoud van de functie. Je hebt terugkeergarantie naar de organisatie van waaruit je werkzaam bent.

Functioneel wordt je aangestuurd door de programmamanager (voor regionale afstemming en ontwikkeling) en door de lokale projectleiders (op uitvoerend niveau in de eigen gemeente). Je standplaats wordt nader bepaald.

Salariëring volgens CAO GGZ, FWG 45 / salaris maximaal € 3.135,-- bruto per maand op fulltime basis.

Overige informatie Hiërarchisch val je onder het kernteam lid van de organisatie waar je werkt. Functioneel wordt je aangestuurd door de programmamanager (voor regionale afstemming en ontwikkeling) en door de lokale projectleiders (op uitvoerend niveau in de eigen gemeente). Je standplaats wordt het hoofdgebouw van de organisatie waar je momenteel werkt.

Wat wordt je werkomgeving?
Je krijgt een dynamische werkomgeving omdat je verbonden bent aan het projectteam van Optimaal Leven en aan de teams van Optimaal Leven in Assen, Emmen en De Wolden/Hoogeveen.

Optimaal Leven zet zich in voor het verbeteren van kwaliteit van leven van mensen met langdurige psychiatrische kwetsbaarheid. Dit doen we via organisatie overstijgende teams waarin zowel behandeling als begeleiding geboden worden en zorg en welzijn in de teams aanwezig zijn. De drie teams zijn volop in ontwikkeling. Er is samenhang in de ontwikkeling, terwijl toch iedere regio zijn/haar eigen karakter en nuances kent. De administratieve zorgprocessen dienen beter op elkaar afgestemd te worden, zowel binnen het hele programma als tussen de teams. Je krijgt dan ook te maken met zowel het projectteam (om het geheel te kunnen overzien en gezamenlijke besluitvorming te realiseren) als met de afzonderlijke teams (om zowel informatie te ontvangen over wat nodig is en vervolgens de primaire processen door te ontwikkelen ten behoeve van een betere uitvoering). Hierdoor kunnen we als Optimaal Leven teams cliënten beter bedienen. Na een melding regelen wij de zaken achter de voordeur op zo’n wijze dat cliënten daar geen zorgen over hebben. We streven naar het ontwikkelen en vormgeven van een stevige basis voor de toekomst, wanneer de projectstatus vervalt.

Interesse en sollicitatie
De vacature is uitgezet via de drie organisaties Cosis, VNN en GGZ Drenthe. We ontvangen je sollicitatie graag uiterlijk op donderdag 22 augustus 2019 vóór 12.00 uur. Sollicitaties die we later ontvangen, kunnen we niet in behandeling nemen. Je kunt solliciteren door hier te klikken. Vul het formulier in en maak je account aan. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ron den Ouden, projectleider Optimaal Leven Emmen, T 06-15476448 of per e-mail naar ron.den.ouden@ggzdrenthe.nl of Mirjam Hamstra, specialist zorgregistratie GGZ Drenthe, T 06-55697522.