Relatiemanager

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie waarin jij de verbinder bent tussen Certe en onze klanten en wil jij onze dienstverlening naar een hoger niveau tillen? Vind jij het leuk om mee te helpen onze processen te optimaliseren en sta jij stevig in je schoenen? Wie weet ben jij onze nieuwe Relatiemanager voor de regio Groningen en Drenthe voor 32-36 uur per week!

Afdeling
Certe is een organisatie voor integrale medische diagnostiek en advies voor de eerste- en tweedelijnsgezondheidszorg. Door middel van laboratoriumonderzoek, functieonderzoek, beeldvormende diagnostiek en (behandel)adviezen, leveren wij hoogstaande medische diagnostiek en hiervan afgeleide producten en diensten voor zorgverleners en hun patiënten.

De afdeling Medische Markt en Innovatie is een ondersteunende afdeling en richt zich onder andere op hoe we in onze regio’s onze klanten, aanvragers en contractanten nu en in de toekomst aan ons blijven binden. De afdeling bestaat uit accountmanagement, relatiemanagement, trialbureau, support en medisch datamanagement. Het team Relatiemanagers bestaat uit 9 collega’s die samenwerken om de dienstverlening voor onze aanvragers continu te verbeteren. Dit doen we in de regio Groningen, Friesland, Drenthe en Noordoostpolder. Jouw klantgebied bestaat uit delen van de regio Groningen en Drenthe, hierover gaan we graag met je in gesprek.

Taken
Als Relatiemanager ben jij de schakel tussen Certe en onze aanvragers, zoals huisartsenpraktijken, ouderenzorginstellingen, ziekenhuizen en vele andere aanvragers. Jij zorgt ervoor dat onze processen continu verbeterd worden. Je vangt klantsignalen op en meet de klanttevredenheid, doet verbetervoorstellen en voert deze uit samen met andere afdelingen. In deze functie ligt de focus met name op het verbeteren van de dienstverlening aan het huidige klantbestand.

Vanwege de huidige situatie omtrent Corona verloopt onze dienstverlening meer en meer via digitale kanalen, waar voorheen de focus juist lag op de face-to-face contacten. Dit brengt nieuwe kansen, die we willen uitbouwen naast praktijkbezoeken. Wij zoeken een nieuwe collega met ervaring en visie op het verbeteren van klantbediening in een digitale omgeving, bij voorkeur bij een zorginstelling.

Wat heb je nodig

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in een zorginhoudelijke of commerciële richting en je hebt minimaal 3 jaar werkervaring bij een zorg(gerelateerde) organisatie;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden en commercieel inzicht;
  • Je bent een verbinder en vindt samenwerken in een team belangrijk. Daarnaast sta je stevig in je schoenen en kunt je anderen meenemen in veranderingen;
  • Je bent representatief, oplossingsgericht en organisatiesensitief;
  • Je bent in staat je snel en goed nieuwe kennis eigen te maken en je weet dit te vertalen naar de klant;
  • Je bent een organisatietalent die niet bang is om initiatief te nemen;
  • Je bent flexibel inzetbaar. De functie vraagt enige flexibiliteit met betrekking tot je werktijden, omdat activiteiten soms na reguliere werktijden plaatsvinden.

Wij bieden jou
Wij bieden jou een leuke en uitdagende functie voor 32-36 uur per week. Jouw salaris is maximaal €3.774,- (conform functieschaal 50 van de cao ziekenhuizen FWG 3.0) op basis van een fulltime dienstverband.

Je krijgt jaarlijks een eindejaarsuitkering in de vorm van een 13e maand en 8,33% vakantietoeslag. Certe kent vanuit de cao diverse regelingen waar jij als medewerker aan kan deelnemen. Wij vinden persoonlijke en professionele ontwikkeling belangrijk, je krijgt diverse (digitale) scholingsmogelijkheden om je kennis en kunde up-to-date te houden. Daarnaast biedt Certe jou onbeperkt toegang tot Goodhabitz om je ook op andere vlakken te ontwikkelen. 

Solliciteren
Spreekt deze functie jou aan en herken jij jezelf in het profiel? Reageer dan uiterlijk 29 april via de website om jouw interesse kenbaar te maken

Voor meer informatie over de vacature kan je contact opnemen met Marco Tieleman, Manager Medische Markt en Innovatie, via 06 – 34 52 64 25.