Locatie Manager

Vacaturenummer: v22.0384
Locatie: Damwoude

De functie
Manager in de zorg opgelet! Ben jij graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van (jeugd)zorg en kun je out of the box denken en handelen? Lees dan snel verder.

Voor Thiedemawei in Damwoude zijn we, voor 28-32 uur, op zoek naar een:

                                      Locatie Manager

Waar ga je werken?
Je komt te werken bij Alliade Jeugdzorg, dat staat voor de zorg voor alle kinderen en jeugdigen binnen Alliade. Zij kunnen dag en nacht een beroep doen op de medewerkers om hen te helpen hun leven te leiden, op hun plek in de samenleving.

Jij wordt locatie manager op de thiedemawei in Damwoude en geeft leiding aan 40 medewerkers. Het betreft twee locaties in een geschakelde woning. De locaties biedien een vertrouwde woonsituatie en behandeling aan kinderen en jongeren tot 21 jaar. De jongeren kunnen vanwege een verstandelijke beperking en vaak bijkomende problematiek zoals ASS, ADHD, hechtingstoornis of lichamelijke problematiek niet meer thuis wonen.

Wat ga je doen?
Als Locatie Manager bij jeugdzorg heb je een functie waarbij je er echt toe doet! Ons doel is dat we samen werken aan een perspectief dat leidt tot een goede en zinvolle toekomst. Zodat kinderen, jongeren en hun gezin zo zelfstandig en veilig mogelijk mee kunnen doen in de samenleving. Dit doen wij in én samen met hun systeem, onderwijs, gemeenten en andere zorgorganisaties. Zoveel mogelijk ambulant, gezinsgericht en in de thuissituatie. Maar vooral samen met het kind of de jongere!

Verder rapporteer je als Locatie Manager aan de directeur van de regio en ben je onderdeel van het managementteam. Je geeft coachend, inspirerend en actief leiding, creëert vertrouwen waardoor medewerkers in staat zijn om de juiste kwaliteit van zorg- en dienstverlening te bieden. We willen dat medewerkers in staat worden gesteld eigen regie te voeren en zich te ontwikkelen. Je hebt hierin een stimulerende rol. Naast de aansturing van jouw locaties denk en werk je ook mee aan vernieuwing en verbetering van de zorg en verschillende processen. Verder ga je:
* Het personeels- en begrotingsbeleid optimaal uitvoeren;
* Kansen signaleren en een actieve bijdrage leveren aan locatie overstijgende zaken;
* Samen met collega-managers werken aan de ontwikkeling van team-visie-aanpak en uitvoering;
* Contact onderhouden met externe partijen die betrokken zijn bij de zorg aan de cliënten.

Wat vragen wij van jou?
Dat je niet alleen een besluitvaardig en veerkrachtig persoon bent, maar ook resultaatgericht. Hierdoor houd jij gestelde doelen scherp en helder voor ogen en kun jij de visie van Alliade jeugdzorg uitdragen en concreet gestalte geven. Op een samenwerkingsgerichte en verbindende wijze, inspireer en motiveer jij medewerkers en haal je het beste in ze naar boven, zodat zij de beste zorg kunnen leveren aan de cliënten. De verantwoordelijkheid die een leidinggevende functie met zich meebrengt zie je als een uitdaging. Verder vragen we:
* Minimaal een afgeronde hbo-opleiding met aanvullend een afgeronde management opleiding;
* Leidinggevende ervaring;
* Bij voorkeur kennis van en ervaring met de jeugdwet en/of de WLZ.

Wat bieden wij jou?
Een uitdagende leidinggevende functie op een unieke locatie van Alliade jeugdzorg. En dat binnen een grote zorgorganisatie die vooruitstrevend en vernieuwend is en waar veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling. Verder bieden wij jou:
* Salaris volgens de cao-gehandicaptenzorg, FWG 55 (inschaling afhankelijk van kennis en ervaring met een max. van €4.304,- bruto o.b.v. 36 uur);
* Een contract voor onbepaalde tijd van 32-36 uur per week;
* Naast vakantietoeslag ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,33%;
* Trainingen, cursussen en scholing op onze kosten;
* Reiskostenvergoeding of een thuiswerkvergoeding;
* Werken voor een grote zorgorganisatie met talloze doorgroeimogelijkheden;
* Zelf kiezen uit (fiscale) arbeidsvoorwaarden, zoals: fietsplan, sportabonnement, sportkleding;
* Een aantrekkelijke pensioenregeling via PFZW;
* Kortingen op diverse collectiviteitverzekeringen en een collectieve inkomensverzekering arbeidsongeschiktheid.

Waar kun je terecht voor informatie over de functie?
Hebben wij je enthousiast gemaakt? Reageren kan tot en met 7 augustus 2022 via de link 'solliciteren' en we nemen snel contact met je op!

Voor meer informatie of vragen over de functie kun je contact opnemen met Esther Mekel, Directeur Alliade, via telefoonnummer: 06-46373743Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Daphne Assen, Corporate Recruiter, via d.assen@alliade.nl of 06-31146301.

Een geldige Verklaring omtrent Gedrag is verplicht en een voorwaarde voor benoeming: deze wordt door ons aangevraagd en betaald!