Coördinator HR-subsidies

Vacaturenummer: v22.0223
Locatie: Heerenveen

De functie
Ben jij een verbinder pur sang, krijg jij een kick van het behalen van mooie resultaten en wil jij jouw ervaring als coördinator HR-subsidies inzetten bij een grote zorgorganisatie?

Bij Zorggroep Alliade in Heerenveen zijn wij, voor 28-32 uur, op zoek naar een gedreven:

                                            Coördinator HR-subsidies

Waar ga je werken?
Zorggroep Alliade is er voor mensen die moeite hebben om zelfstandig te leven en zich staande te houden in de samenleving. Daarbij richten wij ons op kwetsbare ouderen en mensen met een verstandelijke beperking. Onze zorgonderdelen zijn deskundig in gehandicaptenzorg, ouderenzorg, dagbesteding, specialistische jeugdzorg, arbeidsre-integratie en ouderenpsychiatrie.

Met ruim 7000 cliënten, 6000 medewerkers en meer dan 150 leidinggevenden is de organisatie één van de grotere zorgorganisaties in Nederland. Met elkaar streven we naar de beste zorg voor onze cliënten. Word jij onderdeel van ons kloppend zorghart?

Als coördinator HR-subsidies maak je onderdeel uit van de afdeling HR. Je werkt nauw samen met HRD-adviseurs en HR-Services. De manager HRD is jouw leidinggevende.

Wat ga je doen?
Om optimaal gebruik te maken van de diverse HR-subsidies zoeken we een coördinator HR-subsidies. Je gaat activiteiten ontwikkelen en uitvoeren voor het verwerven en optimaal gebruiken van HR-subsidiemogelijkheden binnen Alliade. Je coördineert het gehele proces en geeft vanuit die positie functionele aanwijzingen. Ook adviseer en informeer je direct en indirect directeuren, leidinggevenden en HR over nieuwe mogelijkheden van subsidieaanvragen. In deze functie heb je veel contact met collega’s van de afdeling HRD, de afdeling financiën en verschillende leidinggevenden binnen de organisatie. Er ligt een mooie basis van de huidige aanvragen waar je op kunt voortborduren. Verder ben je verantwoordelijk voor:
* Beheren van alle aanvragen en het in nauw overleg met HR-services zorgdragen voor een goede administratie daarvan;
* Het signaleren van nieuwe HR-subsidiemogelijkheden, maar ook het onderhouden van bestaande relaties met zowel interne collega’s als externe instanties op maatschappelijk en politiek niveau;
* Het organiseren en borgen van processen die te maken hebben met HR-subsidies.

Wat vragen wij van jou?
Je hebt ervaring met het verwerven van subsidies en de organisatie daaromheen. Ook heb je affiniteit met de zorg. Je weet ideeën vanuit de organisatie op een enthousiaste wijze te vertalen in voorstellen om hiervoor externe middelen te verwerven. Omdat het om een redelijk solistische functie gaat zoeken wij iemand met een groot doorzettingsvermogen die voort kan borduren op de basis die er nu ligt. Je bent gericht op het voortdurend verbeteren van werkprocessen en erg resultaatgericht. Jij haalt voldoening uit het behalen van resultaat en het binnenhalen van grote subsidies voor de organisatie. Daarnaast kun je op diverse niveau’s communiceren en beschik je over analytisch vermogen om problemen te doorgronden en op te lossen. Verder vragen wij:
* Een relevante hbo-opleiding;
* Minimaal een aantal jaren aantoonbare ervaring op het gebied van subsidieaanvragen;
* Kennis van financiën en de verantwoording daarvan.

Wat bieden wij jou?
De kans om deze functie in ontplooiing verder vorm te geven en nog succesvoller te maken! Een uitdagende baan met veel vrijheid en de mogelijkheid om veel contacten op verschillende niveau’s binnen de hele organisatie op te doen. En dat binnen een grote zorggroep die volop in ontwikkeling is. Daarnaast bieden wij jou:
* Salaris volgens de cao gehandicaptenzorg. Je wordt ingeschaald in de functie van fondswerver, FWG 55 (inschaling op basis van ervaring, met een max. van €4.211,- bruto o.b.v. 36 uur);
* Een jaarcontract voor 28-32 uur per week, met de intentie tot verlenging naar onbepaalde tijd;
* Trainingen, cursussen en scholing op onze kosten;
* Reiskostenvergoeding of een thuiswerkvergoeding;
* Telefoon en laptop van de zaak;
* Zelf kiezen uit (fiscale) arbeidsvoorwaarden, zoals: fietsplan, sportabonnement en sportkleding;
* Een aantrekkelijke pensioenregeling via PFZW;
* Kortingen op diverse collectiviteitverzekeringen en een collectieve inkomensverzekering arbeidsongeschiktheid.

Waar kun je terecht voor informatie over de functie?
Hebben we je enthousiast gemaakt? Leuk! Reageren kan tot en met 22 mei via deze link 'solliciteren' en we nemen snel contact met je op!

Voor meer informatie of inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Freek Luik, Manager HRD a.i. , via telefoonnummer: 06 – 15 62 95 80. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Yneke Oenema, Corporate Recruiter, via y.oenema@alliade.nl of 06-13851024.

<i>Een geldige Verklaring omtrent Gedrag is verplicht en een voorwaarde voor benoeming: deze wordt door ons aangevraagd en betaald! <i>