Adviseur huurzaken vastgoed

Vacaturenummer: v22.0318
Locatie: Heerenveen

De functie
Ben jij de adviseur huurzaken die graag werkt in de gehandicapten- en ouderenzorg? Wil jij dit doen samen met een enthousiast team dat zorgt voor alle huisvesting van onze cliënten en bewoners? Ben jij iemand die verbindend is, zorgvuldig werkt en zich thuis voelt in een grote organisatie?

Bij team Vastgoed (onderdeel van de afdeling VFI) van Alliade in Heerenveen zijn wij, voor 32 - 36 uur, op zoek naar een:

                                  Adviseur huurzaken vastgoed

Waar ga je werken?
Zorggroep Alliade is er voor mensen die moeite hebben om zelfstandig te leven en zich staande te houden in de maatschappij. Wij bieden zorg, ondersteuning en behandeling aan kwetsbare ouderen en mensen met een (lichte) verstandelijke beperking van 0 tot 100. Onze missie is daarbij dat zij goed en zinvol kunnen leven. Met ruim 6.000 medewerkers bieden wij zorg aan meer dan 9.000 cliënten in de gehele provincie Friesland.

De vacature is bij de afdeling Vastgoed, Facilitaire services en Inkoop (VFI). Vastgoed is verantwoordelijk voor het vastgoed- en onderhoudsmanagement van gebouwen, installaties en terreinen. Zij adviseert en ondersteunt de zorg bij vastgoedontwikkelingen, nieuw- en verbouwplannen en onderhoud. De afdeling bestaat naast jouw functie uit onderhoudsadviseurs, huisvestingsadviseurs, projectleiders en informatiebeheerders. In totaal bestaat de afdeling uit circa 20 personen.

Wat ga je doen?
Jij bent verantwoordelijk voor het adviseren van managers en leidinggevenden in de zorg als het gaat over huurzaken en vastgoed. Jij bent degene die op de hoogte is van de actuele huurontwikkelingen waarmee je bijdraagt aan de zorghuisvesting en gebouwexploitatie gericht op betaalbaarheid, duurzaamheid en functionaliteit. Belangrijk is ook om de kwaliteit van onze huurcontracten en informatie goed bij te houden en te documenteren. Taken en verantwoordelijkheden die horen bij deze functie zijn:
* Adviseren over huurzaken;
* Uitvoering geven aan de goedgekeurde adviezen van transacties in het vastgoed en huuraannamen/-opzegging;
* Het op- en afleveren van huurpanden;
* Het juist documenteren van de contracten & proactief hierop sturen;
* Het onderhouden van relaties met diverse in- en externe partijen, zoals ontwikkelaars, corporaties, makelaars, en vastgoedadviseurs;
* Bijdragen aan het opstellen van de managementinformatie;
* Ondersteunen van de huisvestingsadviseurs bij onderzoeken en haalbaarheidsanalyses.

Wat vragen wij van jou?
In deze functie is het van belang dat je doorlopend in verbinding staat met je collega’s en de klant, waarbij je altijd de samenwerking op blijft zoeken. Naast dat je beheersmatig sterk bent en de gemaakte afspraken vastlegt en bewaakt, ben je in staat om met nieuwe ideeën en ontwikkelingen te komen. Verder ben je analytisch, hebt een goed schrijvend vermogen en in het bezit van:
* Een afgeronde hbo opleiding richting Bedrijfskunde, Facility Management, Makelaardij of Vastgoed;
* Minimaal 3 jaar relevante werkervaring met vastgoedmanagement en beheer;
* Kennis van de huur wet- en regelgeving, financiering en huurcontracten.

Wat bieden wij jou?
Een vakinhoudelijke uitdagende functie binnen een ambitieuze organisatie waar je als adviseur huurzaken en transitie doorlopend bezig bent met projecten die bijdragen aan het welzijn van onEen vakinhoudelijke uitdagende functie binnen een ambitieuze organisatie waar je als adviseur huurzaken vastgoed doorlopend bezig bent met werkzaamheden die bijdragen aan het welzijn van onze cliënten. Je komt te werken binnen een professioneel ingerichte afdeling die gericht is op de toekomst. Daarnaast bieden wij:
* Salaris op basis van de CAO Gehandicaptenzorg, FWG 50 (inschaling afhankelijk van kennis en ervaring met een max. van € 3.738,- bruto o.b.v 36 uur);
* Een dienstverband voor 32 - 36 uur per week;
* Naast vakantietoeslag ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,33%;
* Trainingen, cursussen en scholing op onze kosten;
* Reiskostenvergoeding en/of thuiswerkvergoeding;
* Werken voor een grote zorgorganisatie met talloze doorgroeimogelijkheden binnen de verschillende zorgonderdelen;
* Zelf kiezen uit (fiscale) arbeidsvoorwaarden, zoals: fietsplan, sportabonnement en sportkleding;
* Een aantrekkelijke pensioenregeling via PFZW;
* Kortingen op diverse collectiviteitverzekeringen en een collectieve inkomensverzekering arbeidsongeschiktheid.
* Fiscaal vriendelijk meerkeuze systeem arbeidsvoorwaarden waaronder fietsplan, sportabonnement en sportkleding;
* Diverse opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden gericht op jouw wensen;
* Goede werk-privé balans met als standplaats Heerenveen & deels thuiswerken.

Waar kun je terecht voor informatie over de functie?
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Fokje Siderius, manager Vastgoed, telefoonnummer 06 – 15 13 47 68.

Herken jij jezelf in bovenstaande profiel? Reageren kan tot en met 1 juli 2022 via 'klik hier'! De eerste gesprekken vinden plaats op 11 juli 2022.

Een verklaring Omtrent het Gedrag is een voorwaarde voor benoeming. Een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.